Comitetul de comportament
Comportamentele potrivite pentru învățare sunt:
Fii punctual!
Arată respect tututor!
Fii pregătit – cu resurse, atitudine, studiu!
Fii activ!
Ascultă ca să înțelegi instrucțiunile!
Sprijină-ți colegii, toți trebuie să facă progres!
Lucrăm împreună – colaborăm!
Celebrăm succesul tuturor și al fiecăruia în parte!
Respect pentru diversitate – idei, credințe, nevoi, alegeri.
Activitatea Comitetului de Comportament din școală pune accent pe următoarele principii, care se regăsesc în procedurile școlii și în felul în care îi educăm pe elevii noștri din toate ciclurile de învățare:
- Un comportament adecvat este esențial pentru ca învățarea să aibă loc în fiecare lecție.
- Un comportament potrivit al elevilor asigură o atmosferă de siguranță atât în timpul orelor dar și în afara lor.
- Școala trebuie să seteze un nivel înalt de așteptări referitoare la comportamentul tuturor, tocmai pentru a asigura că toți elevii sunt în siguranță, și astfel își pot atinge potențialul propriu de învățare și fac progres.
- Comportamentul elevilor trebuie să fie determinat de valorile școlii.
- Procedura de comportament are la bază principiul consecințelor naturale.
- Punem un foarte mare accent pe construirea de relații sănătoase între toți membrii comunității.
- În cazul unor comportamente nepotrivite între doi sau mai mulți elevi, ne vom concentra asupra pașilor care duc la repararea relației dintre ei, înțelegând că aceștia rămân în continuare în aceleași contexte de învățare și într-o relație de durată lungă.
- Spunem un „NU” hotărât bullying-ului, susținem activități de informare și prevenire, dar înțelegem și faptul că ambii elevi implicați într-o astfel de dinamică au nevoie de susținere.
- Lucrăm constant cu părinții, bunicii și aparținătorii pentru a-i sprijini în încercarea lor constantă de a îndeplini nevoile fundamentale ale copiilor.
- Nu etichetăm nici un copil, fiind pe deplin conștienți de impactul profund negativ al acestui tip de atitudine pentru dezvoltarea socio-emoțională, dar și academică, a elevilor.
- Încurajăm, dăm feed-back constructiv și validăm constant comportamentele și atitudinile pozitive ale elevilor.