Țintim ca fiecare activitate să fie o experiență de învățare memorabilă!
Grădinița este acreditată de Ministerul Educației Naționale prin Ordinul nr. 3535/25.03.2021.
Viziunea: „Educăm mintea, corpul și sufletul la bine – la frumos – la adevăr.”
Misiunea: ,,Vrem să învățăm să fim o comunitate educativă, care găzduiește unicitatea fiecăruia ca o resursă pentru toți”.
Grupa Mică
(Baby - de la 2 ani împliniți)
Grupa Mijlocie
Grupa Mare
ÎN PLUS, CE OFERIM SPECIFIC LA NIVELUL GRĂDINIȚEI
- Predarea limbii engleze zilnic conform metodei CLIL
- Programul Phonics pentru aprofundarea limbii engleze
- Acces la platforma educațională E-Kids pentru limba engleză
- Experiențe de învățare outdoor: corelarea curriculumului cu pedagogia „Service-Learning”
- Ateliere senzoriale pentru grupele mici și mijlocii
- Opțional de dezvoltare socio – emoțională
- Ateliere de dezvoltare a rutinelor conform pedagogiei Montessori
- Atelier de șah
- Activități diferențiate
PROGRAMUL EDUCAȚIONAL
La grădiniță, structura zilei este următoarea:
7.30 – 8.30 – primirea copiilor se face la intrarea dinspre str. Ștefan cel Mare de către una dintre educatoarele grupei, după triajul efectuat de asistentul medical .
8.20 – 8.30 – pregătirea copiilor pentru micul dejun
8.30 – 8.55 – servirea micului dejun
9:00 – 10:10 – întâlnirea de dimineață, activitate
10.15 – 10.25 – pauză pentru servirea gustării
10.30 – grupele mici, grupa mijlocie – jocuri liber alese
– grupa mare – activitatea a doua și jocuri liber alese
12.00 – 12.30 – masa de prânz
12.00 – 13.00 – plecarea copiilor cu program scurt
13.00 – 15.00 – relaxare/odihnă
15.30 – servirea gustării
15.30 – 16.45 – activități liber alese
16.45 – 17.00 – plecarea copiilor
EVALUAREA PROGRESULUI PREȘCOLARILOR
O experiență de învățare pozitivă și interactivă în timpul lecțiilor trebuie susținută și printr-un sistem relevant pentru monitorizarea constantă a progresului, care să permită și o intervenție eficace atunci când este necesar.
Evaluările trebuie să fie regulate, riguroase din punct de vedere academic, adaptate la nivelul cerut de curriculum, relevante pentru ceea ce s-a predat și să asigure verificarea modului în care preșcolarii și-au dezvoltat competențele specifice.
La începutul anului școlar vor avea loc testările inițiale, care să reflecte nivelul de început al fiecărui elev la toate materiile. În funcție de rezultat, preșcolarii care se află sub nivelul așteptat, vor beneficia de planuri individuale de intervenție construite de profesori, pornind de la competențele specifice pe care preșcolarii trebuie să le dezvolte. Acestea sunt comunicate părinților, de asemenea.
Ulterior, testarea ritmică este dată de structura modulelor, cu o evaluare finală în ultima parte a anului școlar.
Menționăm că evaluările trebuie să urmeze principiul SPIRALEI – adică să integreze competențele dezvoltate în modulele anterioare – pentru că doar așa se poate realiza o măsurare eficientă a progresului elevilor.